9 mars :P

Tjoosan :P

Blir bara snabbt inlägg ska typ soova sen :P för jag e gode trött nu :P träning i typ 1 ½ timme med martina och tessa :P  Var ssatans trött efter gårdagens träning och träningsvärk i överkroppen :P men men, det lär ju inte bli mindere till imorron, fick typ kramp i magen ;P haha menmen ;P

hehe typ drygat på skolan idag ;P jag och lisa var typ skolans drygaste elever ;P hehe

ne men nu händer det typ inge kkul, och jag känner att korppen typ håller på att stelna till xD så blir att sova nu :P och ni vet varöfr jag kanske kommer gå lite underligt imorron ;P fasst mest i överkroppen jag e trött :P men men , vet inte riktigt vad som krävs för att mina ben ska bli riktigt trötta ?? blir typ helt slut i dom när jag tränar, men efter ett tag känns det som att jag inte gjort nå alls -.-    jaja



pussssssssss på alla underbara ;* <3
Ni vet vilka ni är ;*



Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul att det går så bra med träningen! O att du är en sån duktig kock jämt o ständigt :)



Ett tips för att trötta ut benen är att köra super set. Vet inte om du känner till det, men jag kan förklara annars. Bara att säga till!



Hoppas du följer med på afterwork när jag kommer hem, det skulle vara roligt om du gjorde det :)



Kramar på dig!

2010-03-10 @ 06:54:45
URL: http://thebestday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0