31 mars

Tjooosan :)

Hade ju samhällsprov idag om ekonomi... inte pluggat alls till det, men det gick faktiskt bättre än jag trodde :P tror faktiskt att jag kanske till och med kan få g på det :D och det e ovanligt nuförtiden ;P hehe

sen hade vi svenska, mkt chill lektion, fick sitta vid datorn hela lektionen för att skriva ett referat om "solkungen " .. sen efter det fick man loooooov :D
men satt på skolan och väntade ett litet tag på lisa å katt :) vi gick tilll opalen och fikade ^^ eller jag köpte en räkmacka, sen 3 kulor glass (a)
hehe, sen blev det att gå vidare till hm och köpa ett skärp, ett läppglans och ett par örhängen :)
sen kom jag ju på att jag behövde ett nytt navelsmycke oxå ;P mitt som jag hade har blivit grymt nött, vilket inte e snyggt, så köpte ett som var likt det jag redan har :) för jag ÄLSKAR det som jag hade, men gillar det nya grymt mkt oxå :P

sen gick jag och lisa och sooolade :) 20 underbara minuter ^^
drog hem efter det och har bara chillat heela kvällen ^^

gjorde mig nyss 2 räkmackor (A) hehe inte alls samma sak som på opalen, men det dög ;P mätt e jag då kan jag lova ;D

haha , men nu e jag grymt trött å ska sooova :P


gamla :P                                                                                                            Nya ;P



































pussssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0