2 mars

Tjooosan :)

igårkväll/natt såg jag 2 filmer (!) att jag ser en film, det händer, men 2 filmer direkt efter varandra e mkt ovanligt, var typ inga bra filmer heller ?? haha Först shrek 2 och sen mamma mia ?! haha, jaja dom underhöll mig iaf, var typ inte trött :)
somnade väll vid halv 3-3 typ ?? det är också ovanligt för att vara mig ?

sov till typ 1 och sen vare bara chill hela dagen, hade tänkt köra jako idag, men inte när det e typ storm ute ??!

gjorde middag sen , blev en mexicansk räksås och pasta till det :)
träning med Sanna stod på schemat sen och det gick väll bra :) var dock inte särskillt taggad idag heller, men men, gick runt och provade lite olika maskiner ;P haha inte så mkt träning, men men ;P

När jag kom hem så färgade mamma mitt hår igen.. blev ju flammigt sist.. men nu hoppas jag att det blev bättre^^

gjorde även chokladmousse, blev grymt sugen på det, och gott var det kan jag lova er ;P

men nu ska jag se tv och chilla järnet hela kvällen ;P
Upptäkte nu när jag tog bort handduken från håret att det e typ svart :P eller inte typ svart, det ÄR svart :P jaja det får väll vara så ett tag ;P

håret innan



Håret efter (ofixat !!)

pussssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0