17 mars

Tjosan :P

Haha säger bara det, en dag utan sanna svensson och lisa wadenholt är faan någon man INTE vill ha !
Ni gör min dag på skolan rolig, hur det nu kan vara roligt !? men när ni e med äre faan kul ! hela tiden ;D

varit med en underbar wadenholt idag :D
var ute å lekte i snön och byggde tunnlar (a) så jävla underbart att leka i snön !! ;D
Sen lagade jag mat åt oss^^ och det gick faktiskt att äta :D var dock varmt som satan så brände mig på tungan -.-

Orkar inte skriva så mkt mer, blir nog bilder ist :P


jag innan snörugbyn på skolan ;P


asså.. hmm, ja..? vad ska man säga? xD


Alla är vi barnsliga ibland ;D


snygging ;D



Pusssssssssssss ;* ;* ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0