14 mars

Hejsan :):)

vaknade vid halv 8 av koclan, gode jobbigt att ta sig upp då kan jag lova, for till stallet och släppte ut ponnysarna och så gav jag "lilla" loket mat oxå ;P så jävla söt och underbar katt det är asså ! skulle faan ta med han hem om jag fick :P

sov till typ halv 1 sen när jag kom hem, var grymt skönt :D
Håler ju på med en sån där matdagbok i skolan.. och nej, det är inte kul.. speciellt inte när man måste skriva in att man ätit chokladtårta till frukost (a)

Nu blire typ att chilla tills man ska fara till stallet och skotta boxarna oh fylla nytt spån.. och även köra båda ponnysarna :) Jako ska gå intervaller och sue en lugn tur bara :)
Sen har jag försökt få tag på martin oxå, men inte lyckats, menhoppas jag får tag på honom, vill verkligen rida kulan .. var så förbannat längesen och jag e förbannat sur på mig själv för att jag har varit så förbannat lat !! och för er som inte förstår det så e jag aningen förbannad nu..
haha ne, men det slog mig precis hur mkt jag har att plugga tills i morron men inte faan kommer jag kunna det, vi satsar på omprovet som vanligt -.- 
Inte bra när man inser hur mkt man kommer sänka betygen från 9an .. det e ganska illa det, men huvudsaken jag får G är det lugnt, orkar verkligen inte jobba för mer än så..
Kankse blir i 2an eller 3an .. men inte nu..
ibland önsar man ju att man var samma pluggis som man var under 9an typ, men å andra sidan hade jag inget liv då, e jävlig glad över hur det har förändrats måste jag erkänna :P

ne blire att chilla ett tag till sen typ fara till stallet :)

skriver mer ikv !
pussssssssssss ;*
Det finns underbara människor i mitt liv nu, och ni vet vilka ni är <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0