13 mars

Tjosan ;)

trött som faan efter denhär dagen :p
Upp vid halv 8 för att släppa ut ponnysar och ge mat till don, skulle ha fortsatt att sova när jag kom hem, men var typ pigg då så började baka en chokladmoussetårta.. sen vare bara att fixa sig och fira pappa :) han fykker inte år förrän på torsdag, men alla släktingar e ju i stan nu eftersom det var begravning igår, så lika bra att fira då :)
Hela 63 år blir han nu :)

fika då med alla gästerna sen stallet och fixa allt där, och imorron blire att byta spån i boxarna, luktade hur mkt som helst i stallet när jag kom dit på morronen ! så imorron får dom nytt spån :)

sen åt vi nån jättegod middag som brorsan lagat :P nå nudelwookgryta typ med kycklingspett :P mums :P


såg nyss en kass film hette typ den förste riddaren eller nå sånt, var typ underlig ?? jaja tidsfördriv iaf :)

nu sk ajag typ sova för jag e typ trött, och i moron blire upp tidigt igen och sen måste jag plugga oxå, kom på att jag har prov på måndag.. fuck..


sån tårta gjorde jag idag ;P

pusssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0