helvete

jahapp.. matten klarade jag utan problem idag, kunde allt, och det kändes ju faktiskt jävligt bra.. men behöver ja säga hur det gick på historian ?! ne kasnke inte, att jag mst tillbaka på måndag säger allt.. MÅSTE fixa det då, pallar inte att få ett ig !! så nu blire fetplugg hela helgen !! för kan varken historian elr matten , ´vem faan vet hur man gör med jävla äckelfunktioner ?! :@ inte då jag iaf -.-

sen drog jag hem.. han vara hemma i 10 min ?? sen tillbaka till stan och var med sanna, sen lämnade hon mig i typ 30 min, kände mig mobbad och gick runt på stan själv.. = jag var mobbad..

Sen kom hon tillbaka och vi chillade som faan och fördrev tiden..

gick en sväng till amanda sen och efter det drog vi till sannas stall ^^ och jag såg ut som en turist, för skulle fota sanna, och orkade i nte gå till brk, så red hennes andra häst dit, och jag hade jeanskjol och typ strumpbyxor på mig xD haha och en kamera hängandes över ryggen xD
haha illa det mst ha sett ut ^^

drog till sanna sen och provade hennes klänningar och insåg snabbt att jag har för lite bröst.. kul...  xD

hem , börja läsa till näst sista bokloggen, drog å var barnvakt sen, och fortsatte läsa och skriva bokloggar då, och nu e jag äntligen klar med boken !!

men har ju som sagt fortfarande 2 svåra äckliga prov kvar -.-

jaja sova nu så jag orkar upp i morron..

kvarnängsstek ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0