helgen

ja, helgen har varit både rolig och tråkig kan man ju säga ;)

fredsgen började underbsart, men sen hände lite saker, men allt löste sig, och vi hade jävligt roligt ^^

lördag mådde jag kasst mst jag erkänna.. :P hahaha sov typ hela dagen... illa :P

idag då , vaknade halv 11, elr blev väckt då, och tur var väll det ? haha, skulle ha bakat då, men hade vi nå ägg hemma ?? nej, såklart inte, så blev att gräva i frysen istället, hittade lite ätbara saker.. :)

Sen brog jag till rebecka och drog dirr vidare till lisa å hämtade en massa saker, sen vidare till kvarnängen och fixa allt, för idag firade vi katt som fyllde år igår :D
gjorde en massa roliga saker :D åt en massa goda saker med :P så det var nice, drog hem vid 3 :)

sen blev det chill, innan jag drog å tränade, var riktigt härligt att träna faktiskt :)

fixade mat när vi kom hem, och nu äre chill igen :)

ska typ sovsa snart ^^ haha

skulle ha gjort 2 prov i morron, men matten tar jag sista veckan, och ska dit imorgon och kolla med mats hur jag ska göra med historian, för jag kan verkligen inte ! kommer nog få ig i historia a... men men..
jaja, orkar inte tänka på det nu, kommer bli nog jobbigt imorron ändå..

har dessutom en massa saker att städa och packa för att på tisdag drar vi mot storuman och sen vidsare till jönköping på onsdagmorgon :)

ponnysarna kom ut på sommarbetet idag oxå, men var inte med och kollade, så fick bilden av Christina :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0