9 juni

Hade 20 min lektion idag :P gode chill fick g i samhällsen och nu kommer jag ALDRIG mer ha en samhällslektion :D tror ni jag e nå lycklig ? :D

sen behövde vi inte gå på svenska :D men drog inte hem förrän typ 12 :P

hade tänkt sova då, men drog till stallet och körde ponnyn på banan med yre :) gick bra, men har typ blivit stenskottskadad i ansiktet, fy faaaaan va han skvättar grus !! hade jag inte haft glasögon skulle jag typ blivit blind !! gjorde ASONT!
men men, hn skötte sig faktiskt bra :) men har märkt att han behöver mycket uppvärmning innan han springer riktigt bra, och då gåre riktigt snabbt :) <3

kom hem och började plugga, sen gjorde jag middag, samma som igår, för syrran ville ha det, men det vart mkt godare igår, men men :P

sen fortsätta plugga och har pluggat hela kvällen, förutom när mamma färgade håret på mig.. :) så nu har man ingen utväxt längre ^^


men nu mst jag plugga lite till innan jag ska sova, för mst upp lite tidigare i morron för att soringa, för när jag springer blir jag typ glad ?! haha och det behövs nog om jag ska ha ett muntligt matteprov me marita...
och sen ett historiaprov, men längtar ändå till den lektionen, för vi får tillbaka vårat demografiprov då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0