8 juni

Sprang igårkväll och gick upp å sprang det första jag gjorde idag när jag vaknade :P goooode skönt, men fy faaaan va benen var tunga xD haha

sen drog man till skolan och hade engelska , satt och läste, sen hade vi demografiprov, och det gick så förbannat jävla bra ?! :O :D får tillbaka det på torsdag och jag längtar som FAAN :D

sen drog jag till evve och vi for och red ^^ red barbacka i paddocken ^^ fy faaaan säger jag bara, vilken guppig trav hon har xD haha höll ju på att åka av, har ju inte ridit barbacka på  jag vet inte hur länge xD haha så det gick ju som det gick, men jag höll mig kvar :D

sen for jag å mamma och hämtade lisa, och jag lagade middag ^^ lax med klyftpotatis och hollandaisesås :D asit gott :D undertiden det blev klart, provade vi avslutningskläder :D hehe

sen pluggade vi lite, men jag fattade inte ett skit xD haha

sen gjorde vi en kladdkaka och chokladmousse :D den blev oxå asit god :D

bestämde mig även för att jag inte ska göra nå matteprov i morron, utan ska göra det på torsadg, och det jag skulle gjort på torsdag ska jag göra på måndag, för då hinner jag plugga och kommer nog (om jag lyckas) få g i matte :)

Ne, men har haft en uuunderbar kväll med lisa :D även om vi inte pluggat lika mkt som vi borde ha gjort, men men :P så e det ibland ^^

nu blire sova :) ska inte springa i morron :) för kommer ha grym träningsvärk, och dessutom ska jag ha 10 cm klackar på skolan föra att göra mig van för fredagen ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0