7 juni

ojdå, kass uppdatering igen :P haha

men har väll egentligen inte hänt allt för mkt :P

Idag hade vi nå jäkla 7-kamp på idrotten och man var helt täckt med bladlöss efter det... kuuuul... eller inte.

sen svenska, men vi behövde inte vara med på den så vi hade hål till 2 när vi hade geografi, och jag e ju körd i morron på provet ... har pluggar ikv, men inte har det gått allt för bra inte :/ men men, inte borde man få ig bara för att man failar på ett prov  ?? elr ?

var med lisa igår och pluggade , vi gjorde hemprovet så jag har en mindre sak att komplettera till matten.. hatade marita på måndagen, hon tänkte tvinga mig att komma till skolan på lovet för att komplettera matten.. men har gjort en del nu iaf, och har matteprov på torsdag..
men nog borde man få g i matte om man får g på nationella ?! men tydligen inte...
jaja

har varit ute och sprungit ikv :D bara 2 km, för första gången sen i typ mars jag sprang seriöst?! så nu blire att sätta igång igen, fick inga skavsår (?!?!?!?) vilket var underbart ! får bara se hur länge det funkar nudå..
men ska upp i morron och springa igen, man vart ju typ pigg av det :D fasst inote så länge :P men men

nu ska jag typ sova om jag ska orka ta mig upp å springa i morron :P haha.


bild från springturen :P


olle jag älskar dig ! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha okey x) det är den såkallade spyklänningen men sannas är lite längre ^^

2010-06-08 @ 22:51:44
URL: http://amandamattssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0