4 juni

Lite blandat humör idag kan jag ju säga..

Började på samhällsen 8.20.. vi fick en timme på oss att göra klart arbetet, och faktiskt lyckades vi med det ?! e lite förvånad faktiskt, men blev rätt bra :P

Sen på matten ville jag bara skjuta marita.... Vi snackade betyg och hon ger mig ett IG i matte, även om jag fick G på nationella, men jag har missat ett hemprov och och fått kompletteringar på ett annat prov... men hinner verkligen inte göra klart det innan skolan slutar, så måste komma tillbaka till skolan veckan innan den börjar till hösten för att komplettera.... jippie vad glad jag blev då.. eller inte va ?! hungrig var jag oxå..
Så säger hon " men du behöver ju inte ta ut din ilska på mig, det är inte mitt fel"  BIIIIP, fel svar... jo det är visst hennes fel, hade hon gett oss kompletteringarna vi skulle göra hade jag inte behövt komma till skolan på sommarlovet........

Gick till svea sen med Amanda johansson ^^
sen gick vi på stan tills min buss kom, kollade på avslutningskläder till henne ^^

drog hem å käkade sen sov jag som vanligt (a) uunderbart skönt! älskar att soova !!

sen pluggade ?! jag fakiskt innan jag for till stallet, körde snabbjobb med jako på rakbanan och tro mig, det var ett riktigt jävla snabbt jobb!! han sprang hur bra som helst ioch hur snabbt som helst ?! och han hade sån krafi och energi !! Verkligen en helt annan häst jämfört med förut ! trodde typ att jag hade satt mig bakom yre ?!! hehe ;)

sen stretchade jag honom innan vi gick på en liten promenad och käkade gräs ^^

kom hem , FORTSATTE plugga ?! och ska jag vara helt ärlig tycker jag att det är ganska så intressant ! det e illa... men men ..

sett lite CSI och pluggat i pauserna :)

snart blire nog sova, har ju stallhelg i morron och får nog sällskap av katt ^^ hon ville tydligen skotta skit ??? ;) hahaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0