30 juni

Jahapp, imorron e det tävling, jag står på 20 m tillägg och jag e nervös som faaaan! hjälmen hinner inte bli klar och dressen kommer nästa vecka, så blir att köra i en vit jacka och vita byxor xD hehe :P

jage  ASNERVÖS, ska dessutom sova snart, för ska upp och baka till tävlingarna i morron, sen till polisen och fixa ett pass, sen till stallet och tvätta ponnyn och fixa allt, sen lastar jag både yre och jako och drar in till travet och tävlar ! ;D åhhhh :D hoppas att det går bra :P men tror att det kommer göra det, men vet inte om jag ska ha ryckhuvan elr inte, ska nog ta med den och kasnke värma med den och prova då, och känns det bra kör vi med den, annars kör vi neutralt :P
helt ointressant för icke travmänniskor, men vill skriva iaf ;D hehe

sen till helgen e det boden alive och det blir att sova i tält med flickorna ;D haha

och på fredag ska man se Eclipse :D typ taggad :D
Typ taggad på ALLT :D

men nu ska jag sooova :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0