3 juni

typ inte värt att fara på skolan idag ...

engelskan 12.20 dä säger läraren " men ni vet ju vad som ska göras, så ni kan ju jobba hemma, så ni får sluta nu".. lektion i 10 min, kuuul...

Frågade min spanskalärare då om jag fick veta betyget då, för att slippa sitta på skolan till 2, men det fick jag inte, för hon hade tydligen inte rättat klart, men hon skulle vara klar till våran lektion kl 2, så då vare bara att sitta å vänta, hade sällskap av sanna å pontus och sen kom rebecka oxå, vi spårade en aning med vattenkrig i skolan, men nå måste man ju roa sig med ?? blev förövrigt klämd mot väggen av pontus som sen hällde en sophink med vatten på mig.. jag blev blöt..
men han blev oxå lite blöt för en gångs skull 11 men måste försöka hämnas nångång UTAN att bli blöt själv !! om det nu går ? -.-

Min spanskalektion varade iaf i 10 min, men fick veta att jag fick VG ?! lixom ofta jag får VG, har ju typ skolkat som faaaan, men men , bara bra, hon sa det ba " ja man ser ju att det finns talang eftersom du har varit borta så mkt och ändå får VG, bra jobbat!! "  måstre erkänna att det kändes liiiite bra faktiskt, och tror ärligt att det är enda ämnet jag kommer få VG i, men men huvudsaken jag har G så :P

sen kom jag hem, och SOOV! grymt skönt, sen vare middag, satt och smsade helt som vanligt, och allt funkade som det skulle, går upp på mitt rum, tar fram telefonen ca 20 in senare och då är den DÖD ?! vad i helvete lixom ?! fick typ ett aggressionsutbrott... e ju inte direkt kompis med den telefonmodell jag har, pajjade ju den för ett tag sen, och fick ju en här nya (dock av samma modell) för typ.... 2 månader sen ?..

så vart LAGOMT less på den då....

men uppenbarligen vare bara nå fel på batteriet, och ja det var laddat, mitt batteri är ALDRIG oladdat, hade väll typ 80 %  elr nå, så det var inte därför..

Men den mobilen som jag kraschade vid nyår hade vi ju fortfarande hemma, så tog batteriet från den och vipps så fungerar telefonen igen.. jaja, äger ju den inte ens än så mst verkligen försöka hålla den vid liv, emn det verkar uppenbarligen inte gå så bra.. men men ...

Nu e iaf resan bokad i höst, far den 29/10 och kommer hem 5/11 ^^ en veckas semester kommer bli grymt nice ^^

drog till sara sen och fikade med flickorna och snackade en massa, sen hem och plugga lite, men blev ganska snabbt less och slog igång Grease som jag fått låna av lisa ! Taaaack ääääälskar dig !

Underbart bra den var !

men nu blire typ sova, upp tidigt i morron , börjar 8.20, och jag e riktigt trött...

fick förövrigt damp på mitt hår imorse, hatar att fixa nya frisyrer, man har ingen aning om hur man ska göra ... gaaaah, och inte blev det bra, får göra ett nytt försök i morron och se om jag lyckas då..

ojsan blev ett ganska långt inlägg nu, men men .. godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0