24 juni

vaknade ganska tidigt idag, typ 10, drog till stallet efter ett tag och löshoppade och körde lite nh/trickträning med jako <3  fy faan älskar den där hästen, okej, noh e han ouppfostrad ibland, men större delen av tiden är han e ängel <3

när jag kom hem blev det fix och sen stan med mamma,fick en bh och ett par trosor ^^ riktigt fina :P

handlade en massa mat sen..

bakade och fixade en massa när vi kom  hem, sen gjorde jag middag, pastasallad, för vu firade min syster idag, var ganska längesen hon fyllde år, men firade henne inte förrän idag.

sen kom det lite gäster och fikade :)

snabbpackning, sen drog jag och pappa till stugan :)

så nu ligger jag på min absoluta favoritplats, loftet i sovstugan :) sover alltid här, för älskar verkligen att ligga här, men måste erkänna att jag inte fryser alls... haha det e aaaaningen varmt häruppe kan jag lova ^^
Imorron blire att fara ut och fiska och ha det bra,kommer hem nån gång under söndagen :)

min hjälm har ju tydligen kommit, men det glömde mamma säga så vi hämtade inte ut den idag... jaja, under nästa vecka blir den nog mest troligt lackad ^^ så kommer kanske kunna ha den i loppet 1 juli :) men vi får se :) annars för den premiären i östersund:)

sen mst jag bara säga att jag har förbannat ont i min tumme -.- gör bara ondare oc ondare hela tiden, blir ju lagomt less... jaja ...


du ska veta att jag alltid finns ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0