23 juni

Vaknade typ 1 och chillade tills jag for och hämtade evve coh vi red, först red jag donna, och hon fotade, sen sen hon joggis när jag fotade :) haha jag ser ut som ett miffo när jag rider.. har ju inte rikid på ett bra tag, eller har ju ritit donna nån gång nu, men innan det, kommer inte ens ihåg när jag red senast då, så balansen e ju åt helvete och sitsen e inte bra, haha, sn börjar man rida en bångstyrig varmblodstravare (y) haha bara "hästfolk" som förstår :P haha det e inte det lättaste när man har noll balans :P men men, har inte ramlat av än iaf :P

jaja, har suttit och kollat när jag kan tävla jako, och i morron blir vi anmälda till loppet första juli :D satans nervös ;D

1 juli              Boden         -2.10 och sämre (deltävling 1)

10 juli            Lycksele      - hästar som ej segrat
- Högst 2000:-
- tillägg rekordhandicap grundtid 2.25
16 juli            Östersund    - tillägg 20 m vid vunna 500 :-
- högst 6000:-

18 juli            Östersund    - rekordhandicap grundtid 2.28
- rekordhandicap grundtid 2.17(vilket av loppen det blir är beroende på hur han går     dom tidigare startarna)

25 juli            Boden         - 2.10 och sämre (deltävling 2)



1 augusti        Boden         - 2.10 och sämre (deltävling 3)

13 augusti      Umeå          - Rekordhandicap grundtid 2.25
- Rekordhandicap grundtid 2.18

15 augusti      Umeå          - tillägg 20 m vid vunna 600:-
- högst 3 segrar

hmmmmm... kommer nog skippa Lycksele, annars blire sååå många starter för honom, och det känna inte bra, men jag vet inte... men till östersund ska jag då iaf !!

jaja..  väntar fortfarande på min dress, har mailat dom, men dom svarar inte... det har gått 9 snart 10 veckor, och det skulle ta 4-5 -.- tror ni jag e nå less ??
Sen när jag får hjälmen jag beställt ska jag lacka den :) men den verkar ju inte heller vilja komma, men den beställde vi i torsdags tror jag.. så tycker att den kan komma nu, jag HATAR när det tar lång tid för saker att komma ^^ haha hjälmen ska jag inte klaga på än, men dressen -.- kommer kasnke kunna ha den till nån av tävlingarna i augusti.. kuul..

är typ fortfarande sjuk.. hostar med nu och e fortfarande astäppt i näsan ( förutom när jag tar nässpray, och det drogar jag typ)

nu ska jag se på tv och sen sova, ska på stan med mami i morron <3








JAG VILL ATT DEDN SKA KOMMA NU !! beställde den 15/4 -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0