20 juni

mår typ bra idag :) elr iaf bättre, ingen feber, men ont i halsen och snuvig ;) haha men typiskt att man ska bli frisk när vi ska fara hem ?! jaja..

ficko sova till 11 idag ^^ och drömde en mycket lustig mardröm som egentligen inte var läskig ?! men ska nog inte gå in på innehållet för då e det risk för att jag blir inlagd nånstans.. haha

drog på stan å käkade med mamma sen hem å städa å packa allt.. jäävlar va snabbt man sprider ut en massa saker..

sen promenad på 1 timme och fotade en massa. :)

tänkte försöka lägga upp en massa bilder från semestern nu :) dom flesta finns ju på facebook, men ändå :)
















































nä nu orkar jag inte ladda upp nå fler bilder:P haha blev mkt blommor och sånt, men gillar sånna bilder ;) hahah

sitter och lyssnar på en massa musik som påminner mig om korpen haha ^^

" jag är inte rädd för monster för dom skrämmer inte mig,
ifall dom försöker några konster får dom lov att akta sig.
jag är inte rädd för kottar för dom säger aldrig nått,
fast jag e blyg för äppelskruttar och får hicka utav knott,
jag e faktiskt rädd för russin e det konstigt att förstå?
jag har träffat flera dussin och dom var så dumma så,
dom e små och dom e fula och dom gnäller nästan jämt,
som en skrynklig liten kula, det e klart att man blir skrämd !!! 
Lita aldrig på ett russin, aldrig nånsin vad du gör,
och försök inte vara bussig för det har du inget för,
låt dom hålla på gnälla, dom vill bara bita dig,
och dom låtsas att dom är snälla fast dom lurar inte mig !  " hahahaha :D



börjar fundera på attsova, ska trotts allt upp halv 6 i morron och 6 far vi mot storuman, kommer vara där nångång på kvällen och sen på tisdagmorgon far vi hem mot boden :D då ska jag kolla runt med mina flickor om jag kanske kan få träfa dom:D känner mig ju nästan lite kompissjuk :D jag vill träffa mina uunderbara älskade flickor :D <3333
vill ju träffa min Olle oxå, men han drar iväg i en vecka :'( men men, får träffa han dirr han kommer hem och det ska bli uuunderbart !! <333












näfaan nu får det räcka ^^

Godnatt folket ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0