2 juni

Nyklippt och gryyyymt taggad på avslutningen :D

den här dagen har typ varit nice, hade ingen matte på morronen så hade bild ist och gjorde klart allt så nu e jag klar med den kursen och kommer aldrig behöva ha bild igen :D såå fucking jävla underbart :D haha ^^

drog å tränade med amanda efter middagen som jag lagade, var typ längesen jag lagade mat känns det som, men men tränade ett litet tag sen drog vi och var social med sanna, men drog typ på en gång, behövde hem, trött som faaan, var ju med martina igår och kom hem vid 2, la mig halv 3, vaknade halv 4 och insett att jag glömt ta ut linserna.. suuuck, do hade typ torkat fast så fick typ inte ut dom , tog typ aslänge att få ut doom, men men, kunde inte somna på ett tag efter det, så var gode slitet att ta sig upp 7 då -.-

nu blire typ sova, sovmorron till 12.20 imorron och det e GODE JÄVLA NICE !


muppbild, men har inte orkat fixa nån bättre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0