19 juni

semestern kan sammanfattas med 4 ord :

-Feber
-Shopping
-Mat
-Bilkörning

ja, på tisdagen när jag vaknade på morronhen hade jag ont i halsen . första tanken var "Great".. förstod att jag skulle bli sjuk då, och nog hade man rätt, haft feber både igår och idag och varit grymt förkyld resterande dagar, kände ingen smak alls igår, det enju lagont kul när man e på semester och äter god mat (enligt alla andra) men själv känner jag ingen smak..överhuvudtaget..

jaja, hhar typ iaf varit på stan och shoppat varje dag, och köpt fleeera fiiiina saker :D eller jag har inte köpt nå, men mina underbara föräldrar har ^^
har blivit, 2 jackor,kruka,klocka,2 lampor,ring,2 halsband,2 skjortor, en tallrik, kudde, väska, 3 linnen, polkagrisar (a) m.m :) sen har vi beställt min travhjälm oxå ^^ ska ju få en som ska lackeras :) :D

hade 3 (!!!!) febertoppar idag, mådde alltså riktigt kasst, först när vi var på stan, tappade all fokus.. men tog en tablett och käkade lunch så blev lite piggare på i nån timme, sen när vi typ var påväg hem fick jag en ny febertopp och det var så äckligt för jag höll på att svimma, fruktansvärt obehagligt. men då var vi påväg hem så..
Sen fick jag sista nu ikv när vi satt på middag..
Blev kokhet alla 3 gånger oc all fokus bara försvann, inte äre roligt när man e på semester inte :/
jättesnorig hela tiden oxå..

Fick knappt nån kram av min syster heller för hon sa att jag var pestsmittad....    -.-    hahaha ;D

orkar inte lägga upp nå bilder nu, men har en hel del fina bilder :)

ska sova snart, enda dagen imorron jag får sova ett liite längre tag iaf, har lixom gått upp vid 8 typ varje dag.. haha inte bra ;D

men men, imorron blire att packa ihop allt för på måndagmorgon kl 6 (!!!) rullar vi uppåt igen.. övernattar hos min moster i storuman igen och på tisdagmorgon rullar vi mot boden !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0