14 juni

Måste bara börja med att säga GRATTIS till min syster som fyller år idag ^^

vaknade vid halv 8 och drog till skolan, lagomt drygt... snackade med matis i ca 2 minuter, då var kolockan halv 9, och bussen gick 8.55, så gick ut och satte mig och väntade på bussen, men när klockan e 9.00 och bussen fortfarande inte kommit kollar jag på tidtabellen och då kommer den inte förrän 9.20 -.- så satt ute i 40 min och väntade på boden sega jävla lokaltrafik -.-

kom iaf hem vid halv 10, sov till 11, drog på stan me mamma och handlade lite, sen hem, städade och packade till typ 3 , sov till 4, drog till stallet och gick på låångpromenad med pernilla och mattis :) mysigt mysigt, men myggigt som satan !!

fördrev lite tid i stallet sen innan jag drog hem å käka, sen vare bara att fortsätta städa... det e verkligen astråkigt, men nu e jag faan klar.. äntligen...

lovar att jag missat att packa en massa saker, men tror jag har med mig allt, eller hoppas det iaf, för imorron drar vi juh till storuman, och sen på onsdagmorgon/natt (-.-) drar vi mot jönköping och kommer inte hem förrän på tisdag nösta vecka, så vi får se om jag orkar blogga nå undertiden vi e borta, kommer ju ha med mammas dator, men får se om jag orkar.. :)

men nu ska jag sova.. e typ trött -.- fortfarande ?!


älskade ponnyn idag <3



suuue <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0