1 juni

Åhh underbart, nu e det juni, och då e det sommar :D och det var varit jäävligt varmt å skönt idag :D
Började 2 så sov till 20 i 12 ;) härligt härligt ;) sen hade man 1 lektion, dirr efter den lektionen gick man och fick massage :P grymt skönt det var, och jag var stel i "pluggarmusklerna" som hon kallade dom ;) haha tänk att man har sånna ;D hehe, kan dock ha en hel del å göra med att jag sitter vid datorn ;) men ändå :P

sen for man hem, käkade, och nu ringde jag och beställde en klipptid, så i morron blire att klippa isg :P undra bara hur xD vill ju fortfarande ha det långt, men samtidigt hade det varit kul att göra nå annorlunda med det, men tror att det får bli nån annan gång ;) hehe

snart drar man iväg och tränar på stepin med rebecka :D sen ska jag färga amandas hår ;) haha typ fullt upp ? xD

När jag kommer hem sen blire att kolla på resor :D hoppas att vi bokar det snart oxå :D

och jag e grymt less på jeans.... visste att jag skulle ha tagit en storlek mindre ! blir galen, dom e hur stora som helst :'(  suuuuuck !!! :'( blir less, gillade verkligen dom här jeansen, men inte när dom e stora -.- men inte har man pengar till ett par nya, så fär väll stå ut...


haha hoppsan, insåg just att jag verkar ganska bortskämd när jag läser igenom mitt inlägg xD haha men massagen fick jag på alla <3-dag så har sparat det till nu, och jag klippte mig senast i oktober så xD haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0