7 juuli

Ja, nu vare ett tag sen man skrev.. hmm..
har väll helt enkelt inte orkat :P

har väll inte hänt så mkt, börjar jobba och e trött som ett as, det e väll typ det enda, jävligt chill på jobbet  ändå, eller ibland e det chill, men ibland e det ett helvete, varmt som i en jävla bastu, och ibland står vi I bastun, för vi mst torka dörrarna på både utsidan och insidan och när man står inne i bastun (som redan är asvarm) i t-shirt å allt, häller dom snälla människorna på vatten.. då blir man överlycklig och genomsvettig..
nåja..

östersund nästa vecka !! taggad som satan då ponnyn var asfin idag ! longerade han och fy faan va det gick bra ! lite problem har vi åt ena hållet, och det märks gasnka tydligt, mend et ska vi se till att arbeta bort :)
sen körde jag lite lydnad och så :) han kick ner i komplement på andra försöket och har inte gjort det på aslänge :) så e suuupernöjd med honom ^^

och i morron skulle jag ha haft sovmorrorn, för man jobbar olika skift,men då ska jag till en läkare på morronen och kolla min tumme, har ju haft asont i den ganska så länge nu, och nu dunkar det i den typ hela tiden, så ska kolla om dom kan hitta nå fel på den så man får veta hur länge det kommer göra ont.. satt on kände igenom hela tummen och vet PRECIS vart det är som det är nå fel, har lixom gjort ont i hela tummen, men smärtan har kommit från ett ställe, och vet exakt varet det är, och det känna i nte som att det e nån muskel eller nå där, så hoppas på att det e nån sena elr nå så det inte e i benet.. men men, vi ser ju i morron, sätter nästan pengar på att dom inte kommer hitta nå fel..

nu ska jag sova, annars tar jag mig inte upp i morron..


<3333


<3333


älskar dig mest av allt ! du är så förbannat jävla underbar och jag kommer alltid älska dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0