25 juli

älskar min ponny <3 han gör verkligen allt vad han kan, menibland hjälper det inte när det är något som inte stämmer i benen på honom :/ men han försöker och det e så underbart, så nu ska han bara bli bra i alla benen sen e vi på g igen <3

Blev en diskning idag, första diskningen i ett riktigt lopp, och andra diskningen totalt sen jag började tävla 07 :) och den ena diskningen var i mitt första klubbtävlingslopp med eminent :)

men men , nån gång måste vara den första, och e inte alls förvånad över att vi blev diskade idag, han sprang inte alls, varken trav elr galop, utan nått mellanting, med inslag av galopp ibland, men mest grymt oren trav..:/ och det gillas inte, hade varit bättre med bara galopper.. men men

han blev ompysslad och linimenterad när vi kom hem och han verkade tycka att dte av rlite obekvämt med liniment på benen, tror faktiskt aldrig att han har haft det förut :)

har varit ASKASST väder idag :/ spöregn hela tiden :/ inte kul alls .. var helt sjöblöt:/ men men , bäddade ner mig i filtar med varm choklad när jag kom hem ^^


allt kommer bli bra <3 det lovar jag dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0