23 juli

Jahapp, nu har man slutat jobba då, kommer sakna alla där som faan, så jävla roliga att jpbba med, jag och Suthat gjorde lite bus idag mot mattias ;) haha

>Tog en hink med iskallt vatten och nisbitar i och gömde utomhus, sen gick vi ut och "plockade skräp" (hämtade hinken) och kastade den över honom bakifrån ;) hehe
han blev mkt blöt ;)

Men vi tyckte inte att det räckte med det, utan när han bytt och och lagt sig för att vila tog vi en vattenflaska och sprutade på honom ;) hehe
men då blev han less och tog tag i Suthat och släpade med honom till motionsbassängen och hevde ner honom i vattnet, jag sprang och gömde mig, eller gömde och gömde, försökte, men han följde efter mig och ställde mig bara i ett litet rum vid kassan i brist på annat, sen när han gick förbi stannade han ba och sa "nämen hej Ellen" och släpade med mig till vattnet.. jag blev mkt blöt ;) haha men rätt åt mig egentligen, men kul hadevi då :P men folket kollade litee konstigt på oss :P haha men så e det ibland, ändå bara norrmän där så :P

Förresten igår var det  besöksrekord för iår, ca 1000 pers, vi hade aningen mkt att göra då kan jag ju säga :P

inser nu att det här e första seriösa inlägget på aslänge, så kan ge lite smårapporter om vad som hänt

-   tävlat i östersund och sänkt rekordet m. 12 sek
-   varit x antal ggr på vårdcentralen och fått en ful tumgrej och pencillin (som förövrigt inte hjälpte nått av det)
-   lagt mig 20.20 (!!??) och somnat dirr. minns inte när det hände senast ?!

afaan kommer inte på nå mer nu, elr orkar inte tänka nå mer, det värker i tummen av att skriva,och hur det kan göra det, det har jag ingen aning om, för skriver inte med tummen, men ont göre iaf...



hade lite tråkigt :)
min äälskling <3


handen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0