trött som ett jävla as !

Hejsan !

Skola idag då som vanligt, fick kolla på  mitt powerpointprov, fick VG, så e väll nöjd :)
Gick till halv 4, jobbigt, men men , gick iaf på spanskan, skolkade inte vilket jag hade velat göra...

JUSTEJA!!! Handlat upp 100 kr på hyllan idag !! Tjockt som bara den ! Stor kycklingmacka + 1 cola + 2 biskvier + 1 kringla + 1 Bravojuice + 3 "trossar" + i sån där banansak....tror inte jag glömde nått nu ?   allt utspritt över hela dagen då ! men fatta tjockt ?! men gott (a)

Efter skolan var vi och handlade till galan som e på söndag, tog väll lite längre än planerat, men men. kom hem och åt IGEN !!!!! kycklingklubba då... gott var det med !

Träning sen på stepin, martina kunde inte träna med oss, så var bara jag och sanna ! och jag tror helt ärligt att jag aldrig någonsin har varit så trött i mina ben som jag var idag! Körde 3*15 på 184 kg på benmaskinen !! var ANINGEN trött efter det , hehe. hade typ svårt att gå ? !
Då skulle vi tydligen gå på BodyPump, för första gången på 1 år... kul kul, jobbbigt som satan och jag höll på att DÖ, och då e jag seriös, så mkt som min kropp skakade efter det har den nog aldrig gjort förut !
så har jag inte träningsvärk i morron vette faan vad jag gör asså ?! jag faan ska det krävas i sånna fall ?! ... jaja det lär vi ju se..

Historiaprov i morron oxå som jag nog kommer "missa" har inte öppnat häftet än, och jag håller på att somna, så det e nog ingen idé det heller...
Bad efter skolan i morron med en mkt bra Wadenholtare :D om jag nu kan gå ? ;P hehe

Tränat 6 dagar irad nu !!

Jaja, nu sover jag snart !!

Godnatt!!

pusssssssssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0