Travet

Hejsan hoppsan ^^

Hemma från travet nu :) jobbat från 4 till halv 11 på inskrivningen ^^ ( för er som inte vet så delar jag ut nummerbrickor till alla startande)
E riktigt trött nu måste jag erkänna ^^ blir bara att skriva här lite snabbt och sen typ sova ? :) grymt skönt hade det varit ^^

Taggar helgen som faan nu asså ;P fest i Rasmyran (stavning?) imorron :D Vilka är på ? :P det är en bit bort, men men, taggar ändå :D:D

OCH JAG HATAR MIN CPTELEFON :@:@:@  den skickar inte alla sms, utan vissa enstaka skickas inte, även om man tror att dom e skickade, men sen om man går in på smset (som ligger i skickat-mappen!!!) står det "sms väntar" med andra ord har det inte skickats :@:@:@ FÅR SERIÖST DAMP!!!
Dessutom under dom timmarna jag jobbade på travet slog den av sig och startade om 6 (!!!!!!!!) ggr !!:@:@:@
Blir faan å tigga till sig en ny ! min gamla kommer säkert bli dyr att laga -.- så blir nog att köpa en ny billig.......
faan va damp jag får ! står inte ut länge till asså !!!

Bytte förövrigt tillbaka till min gamla röda telefon, så RING INTE till mig, för ni kommer inte höra vad jag säger, men smsa ! för nu kommer min telefon skicka alla sms iaf... 073-5468346 :P

pusssssssssss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0