trääääning ^^

hejsan ^^


Skolan idag ^^ hade tänkt ta tunika då som jag oftast har, men ångrade mig snabbt när jag tittade på termometern, var typ askallt xD haha så blev mjukisbyxor idag ^^
Jag och lisa hade typ damp på skolan idag, eller vi var väll bara allmänt störda ;P hehe, men kul hade vi då ^^

slutade tidigt, gick till optikern, höll typ på att frysa ihjäl :S fick iaf ett par nya linser som jag har haft ikv och dom verkar fungera bra !! hoppas bara att dom fortsätter göra det nu..

Lagade middag idag då båda päronen var och jobbade :) blev ugnstekt lax med klyftpotatis och hollandaisesås :) riktigt tasty :)

sen träning med martina, sanna skulle ha varit med, men som somnade tydligen ;P haha plågade martina som faan ;P riktigt kul var det ;P hoppas verkligen att hon har träningsvärk i morron ;P hehe
Det hoppas jag oxå att jag kommer ha såklart, möjligtvis i bröst och kaaaaaanske i ben, borde ha i ben körde på maskinens maxvikt idag (184 kg!!!) så man kan ju hoppas på träningsvärk, men tror inte det -.- men men..

har käkat risgrynsgröt nu :D haha typ jättegott ?! :P

nu blire bara chill hela kvällen :)


Bildbevis ;P

effektiv svenskalektion ;P


 

pusssssssssss ;*

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0