snörugby ;P

Tjosan ;P

Klev upp 6 (!!!!) på min sovmorron för att se hockeyn :D men somnade om i pauserna ^^ haha men det var lätt värt det ^^ sverige vann över finland med 3-0 :D
Duschade och sen bar det av till skolan för att ha idrott ;P var snörugby :P haha var riktigt kul, men riktigt jobbigt och JÄVLIGT kallt!  hade bara mina vita canliga skor, och inga extrastrumpor med mig :/ så har gått med blöta iskalla fötter hela dagen :/ har fortfarande inte fått upp värmen i fötterna och kom hem för typ 30 min sen :P

Morsan villle fara och träna ikv, men jag tror inte jag orkar det, håller på att bli sjuk så.. och det lär inte bli bättre av idag heller.. men men.. på fredag MÅSTE jag vara frisk!! har faan inget val ! :D känner på mig att dennahelg kommer bli underbar med en massa underbara människor :D:D läääängtar :D

ne, nu ska jga bädda ner mig och se på tv ^^ skriver nog mer ikv ^^



Ej är så gott,som gott man säger,
Öl för mänskors ätt; ju mer du dricker,
dess mindre vet du vart din vett tar vägen

HAHA xD Lisa och sanna fattar ;P


pusssssssssss ;*

Kommentarer
Postat av: sannaaa

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA XD

2010-02-22 @ 20:26:29
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0