slö dag

Hejsan ^^

Vaknade ganska tidigt i morse och åkte till stallet för att ta ut ponnysarna , men när jag kommer dit är det inga hästar i stallet ?!
Går och kollar bakom stallet i hagarna, och där står hästarna och skakar, och är alldelens vita av frost.. dom hade stårr ute hela natten utan mat !! dom frös och var jättehungriga! men men, dom fick komma in och äta och vara inne hela dagen..

for hem och skulle sova, men var bara allmänt irriterad på en massa saker, så det gick inge vidare, så satte mig vid tv ist..

slödag har det varit, fixat lite till galan imorgon och så,, sen nu ikv har jag varit men Katti :D:D vi snackade en massa om allt och inget ^^
men nu e jag trött och ska typ sooova ^^




pussssssssssssssssss ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0