sjuuuk

Tjosan alla glada :D

Sitter hemma, vaknade i morse med grym huvudvärk, så blev inge skola idag, och tu var väll det ? 3 lektioner, 3 läxor och 0 läxor gjorda ;P haha men undra hur det blir när man kommer tillbaka i morron då ?  hehe..

Vet inte riktigt varför jag mår som jag mår, men anar att det är för att jag inte tränat på länge pga att jag varit sjuk, och så körde jag riktigt hårt igår, när jag fortfarande inte var heeelt frisk.. tror att det kan ha med det att göra . Har iaf grym träningsvärk idag xD haha

Nu blire att ta en promenad och försöka bli av med huvudvärken, sen städa och förhoppningsvis hockey ikv, men det beror på hur jag mår.. men jag hoppas jag kan fara på den..
Kommer iaf skita i step in idag...

jaja , kanske blir ett till inlägg ikv, men det får vi se :P

pusssssssssssssssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0