sjuuuk

Hejsan

legat hemma hela dagen idag, feber, förkyld och lite sånt... inte nice.
Dagens största ansträngning var att baaka en tårta :P hehe och var typ trött efter det ?! pinsamt -.- men men, så e det om man e sjuk, gjorde iaf en chokladmoussetårta, RIKTIGT god :P

Blev även jag som gjorde middag, mamma tänkte göra nån köpessoppa, men det tyckte inte jag, så jdå gjorde jag soppan ist ^^ blev tomatsoppa och den var grymt god ^^ Det låter inte så gott med tomatsoppa, men tro mig ! den smakar verkligen bra :D haha^^

har tjockat mig med ostbågar ikv oxå, inte bra.. undra om jag kommer ur den här perioden snart ? äter HELA tiden ... och det märks när man ställer sig på vågen.... inte nice.. men snart kommer det bli mer seriös träning, ska ju börja springa så jag klarar tjejmilen i september ^^ men behöver nya skor först :) och så måste jag bli frisk oxå -.-

Kan ju inte träna nu heller när jag e sjuk !! så kasst !! vill träna !! Men men ...

Jag e så taggad på att fara utomlands ?! nån som vill ge mig pengar och sen följa med mig ?! :D  Tror faan jag ska börja köpa lotter ;P nån gång borde man väll vinna ?!:D hade seriiöst gjort typ vad  som helst för att få fara utomlands nu !!
Tänk vad härligt med sol och värme ! å sommar!!
ÅÅÅÅHHHHHHH !!!!  jag e suuuuuuperless på vintern !
Antingen får nån ge mig sommar eller en utlandsresa eller ett solarium (A)....

Blir hemma imorron oxå, avboka tiden hos optikern... suck, men orkar verkligen itne fara ner dit när jag e sjuk.. hade typ ramlat ihop på vägen med tanke på att jag knappt orkade baka en jävla tårta idag ?!
men blir att gå upp 6.00 ändå :P och varför det då ? jo, hockey såklart :D hehe ^^ kan ju ändå sova hela dagen så ^^

men men, nu ska jag kasnke se nå tv och så, sen kasnke sova, har typ varit trött hela dagen, men börjar bli pigg nu ?! suck.. jaja
bara jag blir frisk till på fredag !! och det e viktigt !! :O


ser det inte underbart ut ?!




pussssssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0