ponnytravgala :)

Tjosan ^^ vaknade av mig själv typ halv 10 ?! typ ovanligt:) men skönt ändå att ha fått sova tills man inte behövde det längre ;P

sen en massa fix och så innan man drog till travet vid 12 för att börja fixa allt för galan ..
vi fixade en massa och det blev riktigt fint och bra ^^
vi skulle ha årsmöte kl 2, men det hade blivit en del missförstånd när det gällde det, så blev årsmöte halv 4, och maten kom 4, så det var lite kort om tid ;P hehe

Maten var SUPERJÄVLAGOD ;D thaibuffé med friterad kyckling, vårrullar, och nån wookgryta :D riktigt mumsigt ^^
Jag hade bakat 2 kladdkakor till efterrätt, och gott var det då, även om man var sjukt mätt innan så ;P hehe

sen vare prisutdelning ^^ gick bra, men gud vad trött jag var sen xD haha, men då var det bara att städa ihop allt :) fick med mig en massa mat hem oxå :D:D typ mums ?! ;D

chill hela kvällen sen, har typ hållt på att somna hela tiden, men lyckats hålla mig vaken, och nu e jag ju nästan pigg.... men men blir att sova ändå, för skippar sovmorronen imorron bara för att gå upp kl 6 och se hockeyn ;P

haha

godnatt alla mina underbara vänner !! ;* ni vet vilka ni är ;*


så såg kladdkakorna ut ;P



pussssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0