ny mobil :)

Tjosan hoppsan ^^

Hemma idag då, gick ju upp 6 för att se hockey, men duktig som man e kollade man ju på fel dag, det är IMORGON det är hockey.. innte idag.. jaja, gick och la mig igen , somnade om ganska så snabbt ;P hehe

Vaknade sen vid 10 typ.. och upptäckte att pappa var hemma ??  men han hade typ ryggskott eller vad det nu var så han stannade hemma för att vila ryggen.. :)

Har typ inge gjort nå effektivt idag alls.. duschade i 30 min, typ enda gången jag inte varit på mitt rum förutom när jag hämtade nå att äta, vilket hände ett x antal ggr (a) hehe

Men har fortfarande feber, dock liite mindre än igår har bara 37.9 nu, hade ju 38.1 igår, så det går iaf åt rätt håll ^^
men blir hemma imoron oxå :)

men på fredag.. då jävlar !! nån får seriöst skjuta mig då om jag inte e frisk xD helsa helgen blir sabbad om jag e sjuk :(:(

alla har säkert hört om min vita mobil som vart lite misshandlad ?? har ju haft typ 3 olika telefoner efter den, men nu har jag fått en ny likadan, hade ju såklart velat ha en ny modell, men blev en likadan :) vi får väll se hur länge den överlever  ;P hehe
Ne, men ska faktiskt försöka vara liite försiktig, hehe ni som brukar vara med mig på skolan vet ju typ vad min röda telefon brukar få stå ut med ?;P hehe

men nu blire tv-tittande hela kvällen för att sen sova och gå upp 6 för att se hockey :)


Telefonen :)


pussssssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0