Helvete...

hejsan...

Jag älskar hur mitt liv har varit den efter höstlovet... eller justeja... JAG HATAR DET !! har inte varit helt frisk nån gång sen dess, utan småsjuk hela tiden, och ibland blire mer.. som nu.. blir hemma i morron... SÅ FÖRBANNAT JÄVLA LESS !! jag vill inte vara sjuk !

men men blir skönt att få sova.. eller justefaan, komme rinte kunna sova för blir täppt i näsan hela fuckingjävla tiden -.-

Positivt inlägg, JAG VET ! men blir bara sååååå less !! vill bli frisk !! Annars kanske allt siker sig till helgen, och då GRÅTER jag !! För att den här helgen kommer bli så förbannat kul !!

men nu ska jag typ kasnke sova.. eller försöka iaf... SUCK -.-

Ingen som vill skjuta mig ?!


pussssssssssssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0