gaaaaaaaaah

hejsan..

Har väll inte hänt så mkt sen sist egentligen, men måste skriva ändå, för jag behöver skriva av mig av typiska tjejproblem.. Juste, kläder.. och inte vilka kläder som helst utan badkläder.. jag har ingen aning om hur jag ska göra, jag behöver en ny bikini !! det e väll typ det enda jag vet, men jag vet inte vilken jag vill ha eller nå, vet att det e ganska tidigt, men bättre att börja nu, annars kommer jag hinna få panik mååånga ggr innan sommaren kommer.

jag har hittat ett par snygga bikinitrosor, för det är väll egentligen det allt handlar om, att jag behöver ett par nya, för dom jag har ny e inte snygga, men tyckte inte att det spelade nån roll när jag köpte dom eftersom jag ändå badade med shorts då.. men nu har jag bestämt mig för att bygga upp mitt sjäkvförtroende nog mkt för att kunna vara utan shorts.. E på god väg att bygga upp det måste jag erkänna, men det saknas fortfarande mkt, och med dom bikinitrosorna jag har nu KAN jag inte visa mig på stranden!! dom e verkligen inte fina. och som sagt hittade jag ett par jättesöta som jag vill ha, men bhn som hörde till som såg helt mongo ut!! så kan väll inte köpa dom då antar jag om jag nu inte hittar en bh som man kan ha till dom, annars blire väll att leta nå andra snygga.. men det e det som e så jävla svårt ! hittar flera snygga, men ser på dom att dom inte kommer sitta snyggt på mig , så ingen ide att beställa dom.. suuuck, värsta problemen !!

Och vet ni ?! :D
Jag tänker börja spara pengar !! Haha och ni som känner mig vet hur det brukar gå för mig att spara penagr ;P men nu ska jag seriöst spara, typ 200 i månaden och nästa vinter ska jag försöka fara utomlands !! och om jag har tur kanske päronen kan sponsra liite så man slipper betala själv, för jag vet att det kommer vara likadant nästa år, kommer vara fucking jävla less på vintern, men då ska jag vara förberädd !! :D haha!
Vem joinar mig ??
Och bara seriösa förslag ;P för jag tänker faan satsa på att komma iväg !! fatta underbart det hade varit !
Då har man dessutom nå att jobba för fram tills dess ! 

ne, men det hade varit UNDERBART att fara utomlands ! på en varm å skön solsemester !  så ska faan jobba för det !! och ska verkligen försöka !!
Snälla kan alla påminna mig om det när jag vill köpa nå ? :p haha

nu har jag fått skriva av mig liiite ^^
har skrivit typ nästan likadant som på bdb,men lite andra som läser här än där , har dock fler som kollar bdb på en dag än vad som läser bloggen, men skitsamma :P haha

sånna fast svarta ?! e dom inte sööta? ^^



Nu jävlar ska det sparas !!



pussssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0