:)

Hejsan

Sorry för den dåliga uppdateringen ^^ men har inte orkat skriva nå ^^
martina kom hit och sov här natten till fredan, och vi typ åt hur mkt som helst och sen på fredagen fotade vi och dampade ^^

Sen blev det middag  på ming med underbara flickor ! <3
Efter det till lisa och fixa lite och sen vidare till dan, hela kvällen var kul som faaan !! :D <3 det måste göras om!
var där till halv 3 och sen gick vi allihopa in till stan och jag gick till martina som suttit uppe och väntat på mig ^^ sov där och idag kom mamma och hämtade mig vid 11 så vi gick på stan ett t ag på och jag fick mig ett par nya springskor , som verkligen var jättesköna !! så nu blire att börja träna !

en for jag hem, och skulle ha både sovit och duschat, men satte mig vid datorn, så hann inte med nått av det -.-
Hockey sen med martina, sara,rebecka, katti och tim :)
Verkligen skitkul och skitspännande match att se ! men tyvärr förlorade dom :/ men var verkligen skitkul att se^^
Sen gick jag , rebecka och katti och käkade pizza ^^ mkt mums var det ! och nu har jag typ precis kommit hem och ska chilla hela kvällen och kanske se nån film, e själv hemma till 12 typ :)

och imorron ska jag sova !! :D:D haha ^^

tack alla underbara för dom här dagarna !!  dom har varit UNDERBARA !! <3 ;*

pussssssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0