..

Hejsan !

gick ju upp 6 då för att se hockeyn... dock gick det väll inte allt för bra för dom.. förlorade.. men men.. sen vare bara att fortsätta sova igen, och det var gode skönt kan jag lova !! sov till 12 typ :P mkt härligt :P

käkade och så, soppa och vitlöksmackor (y)
Nu har jag dessutom käkat lite till :D 2 apelsiner och 1 mango :D
Dagens fråga...Varför äter man när man har tråkigt ??

Jag håller förövrigt på att bli frisk !! har typ ingen feber idag !!:D dock hostar jag mer, men skitsamma :D
Helgens planer kanske inte skiter sig ändå ?? :D

Jag e sjuuukt taggad på att träna !! men ska nog vänta med det ett liiitet tag tror jag.. till måndag kanske ..
dock e jag astaggad på att springa. men jag kan seriöst inte göra det, skulle typ få en hjärtattack efter 2 min...hehe

Förövrigt har jag svårt att smsa xD inga ord inlagda på telefonen och sjukt annorlunda knappar och så jämfört med den gamla röda, dock blir jag väll van snart, hade ju en sån här telefon för typ 2 månader sen :P men men ^^

Jaja blir nog ett till inlägg ikv :P


pusssssssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0