..

Hejsan  :)

Blev inget inlägg igår, jag tänkte blogga, men det tyckte tydligen inte blogg.se som vägrade fungera -.- jaja. hände väll inte allt för mkt, skola och så sen träning med sanna på kvällen, fick inte ens träna klart -.- för amamma ville tydligen åka hem.. jaja, blir att fara dit ikv ist..

Har varit hemma från skolan idag, inte sovit 1 timme i strävk inatt, bara legat och vridit och vänt mig, så kändes inte värt att fara på skolan, så stannade hemma och försökte sova, lyckades väll nästan iaf, till typ halv 10..

sen bara chill hela dagen till typ kvart i 2 då jag sor ut och sprang, sprang bara en kort bit, både halsen och fötterna sa upp sig -.- så gick till mormor och morfar och satt där och pratade med dom :) riktigt mysigt är det att fara till dom ibland och bara sitta och prata ^^ dom e så gulliga ^^
fick skjuts hem av mamma ^^

Nu blire snart att fixa middag, mamma ville tydligen ha fiskpinnar men jag vill ha lax, så får fixa det till mig och pappa så får mamma äta sina fiskpinnar^^  sen blire att fara till step in och träna med sanna ^^ vi ska faan bli biff till sommaren ;D

Vill verkligen göra hål i tungan, e astagg på att göra det, men får jag det för min kära mor ??  Nej, skulle inte tro det va... SUCK... vill verkligen, men det kommer jag nog inte kunna övertala henne om faktiskt.. För det förstör tydligen tänderna och bla bla bla.... jaja, snart *HOST* e man ju 18 bara 1 ½ år kvar !! JIPPIE eller nå ?  Kommer typ hinna avlida tills dess, gud vad mkt jag kommer kunna göra då, pierca mig, skaffa en tatuering och lite sånt ! Längtar ju typ ?!




pusssssssssssssssssssssss ;*

Kommentarer
Postat av: Annelie

Förhoppningsvis hinner du bli lite klokare före du fyller 18 år! :) kram

2010-02-16 @ 16:53:25
Postat av: sandra eriksson

Åh, vilken fin bild du har i din header! :D

2010-02-16 @ 19:55:08
URL: http://sandraeriikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0