alla <3-dag :)

Hejsan hoppsan bloggen^^

vaknade tidigt idag, usch vad det var jobbigt att ta sig upp ^^ men men , gick då snabbt att fixa stallet, var klar på 30 min :) och då hade jag hunnit mocka, ta ut 6 ponnysar och fylla spån :) så det var härligt att slippa stressa, gick sen och fortsatte utbildningen. Idag skulle vi visitera ponnysarna, och jag och en till hade jako, och vi klämde och kände,och verkade som att det var något med hans rumpa som gjorde ont, men han slutade reagera efter ett tag, så vi lämnade det då.
Sen hade vi nån lek och så :)
Lunch, genomgång, fika och sen var det slut :) så nu är jag utbildad i TLA I och TLA II :) (TLA= TravLedarAssistent)

Körde ponnyn på banan efteråt, och tror faktiskt att det kan vara nå med hans rumpa/bakben som gör ont, för han sprang till viss del ganska konstigt, ibland sprang han superfint, men större delen av passet sprang kan mkt konstigt, jaja, får se hur det är nästa gång om det bara var en engångsgrej eller om det är likadant då ?
Tog in ponnysarna och sen for jag hem :)

Korvstroganoff till middag och sen tårta till efterrätt :)
Gillar min mamma ^^ fick ett presentkort på 45 minuter massage av henne idag :) det uppskattas MKT :)

Nog önskar man verkligen att man hade haft en pojkvän nu, alla ska mysa med sin pojk/flickvän ikv, men själv blire inget mys alls....

För att ha nå att göra ikv blire att fara till stepin och biffa med Sanna ^^ :) Man måste ju se till att bli vältränad till sommaren ;P

pusssssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0