9 december

Blir ett snabbinlägg för ska snart och träna men måste ju visa vad jag har köpt idag !!
och mst ju bara säga det att jag ÄLSKAR att shoppa, och det kasnke lisa märkte idag.. det är illa när jag har pengar för jag köper en massa saker då, men är förbannat nöjdmed ALLA köp jag gjorde idag !!


bilder kommer i det här inlägget (förhoppningsvis) om datorn bara vll tänka liiiiiiite snabbare !!!

håller på att ladda upp första bilden nu, men det tar en jääävla tid !! ochd et har jag inte för tillfället !! :O


lite dåliga färger på bilden, men så ser linnet ut som jag köpte !


struuuumpbyxorna  :D


köpte armband oxå, men kom jag ihåg att ta kort på dom ?? ne skulle itne tro det.. jaja ska iväg och träna nu om hmm.. 3 min och jag sitter i underkläder.. stressigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0