26 december

Hallå..

Mår  inte så bra nu, är astjock i halsen, snorar, hostar ,nyser,fryser och är hängig... inte bra alls.. vill inter vara sjuk nu, har inte tid att vara sjuk nu, KAN INTE VARA SJUK NU.. så är det bara , för på nyår smäller det, då jävlar ska det festas och umgås med massa trevliga människor, och då kan jag ju inte vara sjuk ?! :(

Blir iaf att sova snart och vakna upp tidigt imorron för att fara till piteå och shoppa men mamma och syrsorna ;) (och ja, jag kallar dom för "syrsor" då jag tycker att det passar eller nå ? ;))

blir nog ingen bild idag, för somnar seriöst snart, hoppas bara att jag kan sova !

Måste bara sitta och räkna ihop hur mkt pengar jag kommer ha nu framöver

Med Mobilen HTC Gratia:

600 (lön)                                                         -400 (skor)
+500 (julklapp)                                                -550 (naglar)
+300 (lön)                                                       -675 (naglar)
+100 ( "av pappa")                                       -ca 2000 (telefon)
+1900 (lön)                                                     -300 (telefonräkning)
+1075 (studiebidrag)                                        -700 (naglar)

=       4175                                  -                       4625                                                = -450


Oops...

Faan blir ingen shopping för mig imorron .... kuuuuuuuuul... eller ?


men om jag tar en annan mobil (HTC Wildfire) än den jag tänkt (HTC gratia) Blir det lite annorlunda...

Med mobilen HTC Wildfire:

600 (lön)                                                         -400 (skor)
+500 (julklapp)                                                -550 (naglar)
+300 (lön)                                                       -675 (naglar)
+100 ( "av pappa")                                          -500(telefon)
+1900 (lön)                                                     -300 (telefonräkning)
+1075 (studiebidrag)                                        -700 (naglar)

=       4175                                  -                    3125                                                  =      1050


Deeeet ser bättre ut, tror vi gör så istället, får inte en lika snygg telefon, men vafaaan, den duger, den är då bättre än den jag har nu ;)

Nä nu har jag lekt klart ;P godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0