25 december

Hallå :)

Underbar jul med familj och släkt, riktigt mysigt har det varit :)
fått en massa fina saker som är mkt välbehövliga :)
även fått så jag kan göra Riktiga "salongnaglar" av syrrorna och brorsorna, är typ assvårt, men gick ganska bra har gjort på mamma, annica och annelie :)

fick 500 kr av mormor och morfar så tänkte köpa till lite saker som man behöver för att det ska bli extra bra :)
riktigt kul, även fått bla en iCurl, nyårskläderna, smink,digital fotoram, underställ,skidglasögon,ansiktsmask att ha när jag kör häst, en halsduk, trosor, batteriuppvärmda vantar ochsäkert nå mer :)

av jonathan fick jag ett presentkort på makeup store på 500 kr, biljetter till en hockeymatch, ett armband, en docka(!!??) och ett par strumpor :) <3

men ska ta å redigera lite bilder och så nu :)

Lill-Mysan :)



Naglarna jag gjort på annica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0