22 december

Bättre uppdatering på G ;)

Men bli bara ett snabbt inlägg då jag far till pojkvännen sen :) <3 4 månader tillsammans med min underbaraste älskling imorron <3

idag har det varit en riktigt bra dag ! :) först avslutning på skolan med fika å nå myysiga flickor ! :) creds till er för att ni kom ! <3

efter det vr det kyrkan, men kan tyvärr inte vara där utan att koppla ihop det med massa hemska saker, men det är så jag är, och kommer nog alltid vara..
Stan sen med syrran och lämnade in telefonen igen, den mst tydligenha varit på verkstaden 3 ggr innan man får en ny men kommer reklamera den direkt den kommer tillbaka, det var han i kassa på the phonehouse som sa det, så då gör vi det, blir att byta upp sig till en HTC Gratia då :)

efter det for vi hem och syrran bakade lussebullar och jag monterade och dekorerade ett pepperkakshus :) faaaasen, glömde ta bilder på det, men bilder på det kommer i morron :P looovar !
sen for jag iväg och hämtade upp rebecka och for och gjorde mina naglar, tog 2 ½ timme (a) men snyggt blev det ! :)

varit och tränat med ricard ikv och var ASJOBBIGT !!  haha kommer ha träääningsvärk i morron !! x)



resultatet av 2 ½ timme hos nagelfixaren ! :) (P.S vill ni ha 10% rabatt hos annas nageldesign så har jag det att dela ut, bara att höra av er ! ;) D.S)



Lite egobilder...


lite till..


och en till .. men måste bara få visa hur långt mitt hår har blivit ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0