21 december

Ojoj! Nu har det längesen sist !! sorry !!!

Har bara inte tänkt på att blogga, men fick en påminnelse av en kompis.. som tyybligen tyckte att jag skulle dkriva på bloggen.. känn dig inte alls utpekad martina ;)

Nåja tänkte ändå bara skriva lite snabbt, ska iväg med bussen om 30 min ( insåg just när jag skrev det hur brättom jag egentligen har !!) och hinna väcka Jonathan och få upp han ur sängen, bestämma vilka kläde jag ska ha sminka mig och fixa håret, vart precis änu mer stressad när jag insåg hur mkt jag har att göra, men ändå fortsätter jag skriva..

fick hem lite kläder igår från H&M och tänker nog behålla allt, ett par leggins och en topp, kommer nog ha det på skolan idag om det vill sig ;)

men ska bara slänga in lite bilder på det jaag fått hem och sen blire fix för skolan :)


(2 min senare) börjar sminka mig nu undertiden min snabba dayor laddar upp bilden..


Så ser toppen ut, fick ingen bra bild på hela, men det där är dekorationen iaf :)


så här ser legginsen ut :) vnliga men gillar dom ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0