15 december

Tjobre !!

Är inte jättebra på att uppdatera , men så är det , gör det när jag har tid och något att skriva om :P

hade luciatåg på travet imåndags, jag som hade fixat det mesta med det och det blev faktiskt bra, lite stressigt på slutet innan vi skulle in på banan, men annars fungerade allt bra !

Sitter nu och lyssnar på julmusik, gjort ett julkort och dricker färskpressad apelsinjuice, 2 glas ! (a) på 30 min går bussen, ska till stan då och köpa min secret santa, sen även köpa en ny blomma till mitt fönster om jag hittar nån, sen till skolan för 2 lektioner varav ena är idrott och vi har bad, så måste gå till badhuset, och kallt är det ute.. illa, men så är det, ska faktiskt bli lite kul ! :)

men nu måste jag skynda mig, måste ju hinna raka benen !! :p x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0