12 december

12 dagar har gått av december, 12 dagar kvar tills man får öppna julklappar 12 dagar kvar till en av årets stora höjdpunker är över, har längtat enda sen den 25 december förra året till den 24 december detta år, är det bara jag som känner mig som ett litet barn och knappt kan sova natten till julafton ?
Har ju redan fått de mesta av mina julklappar och vet nästan allt jag kommer få, men det är bättre än när man var liten och inte fick det man ville, nu bestämmer jag (till viss del) vad jag ska få , så jag vet att jag tycker om det, och det tycker jag är riktigt bra.

sitter ochlyssnar på julmusik nu och bara lääängtar till julen !

har förövrigt jobbat idag och insett att det är nå fel på mig ( som vanligt ) fel i axlarna, i handlederna och i nacken, men det är lugnt, jag överlever, det är sällan allt är som det ska med mig.. justeja glömde ju nämna att jag har ont i halsen oxå.. great.. faan så less jag blir !! arbetsskadad och jävlig när man är 17.. känner mig faan som 50.. om inte till och med 90...

väntar på att den underbaraste ska komma, och innan han kommer ska jag hinna duscha, så mst se till att bli klar med det här inlägget och inte göra en massa annat hela tiden ;)

men nu får det nog räcka för idag ska ju upp normaltid i morron för missar min sovmorron pga luciatittande :)


ett år sen nu, faan vad allt har förändrats, och det är jag jävligt glad över


With every bit of me, with all my heart
with every single breath I'm gonna love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0