10 december

Hej..

är lite smådepp nu.. känner att jag håller på att falla tillbaka lite i samma spår som förra året, allt känns jobbbigt med skolan och har massa saker att göra och kan inget typ, känns inte alls bra, har dessutom ont i typ hela kroppen, alla muskler värker och stärre delen av lederna i kroppen med, och inte nog med det så har ledkapseln i tummen börjat göra ont igen.. bläää, bara så less nu, vill fara och shoppa, blir alltid glad då...

Fick iaf en ny overall av pappa idag, riktihtg välbehövligt då min sprack förra helgen, jättenäjd är jag med den, fick en ansiktsmask ( inte en sån man kletar på och se tvättar av ) utan en sån man har i ansiktet när man kör på vinter, och ett par skidglasögon, så kommer förhoppningsvis inte frysa så mkt i vinter iaf ! :)

blää.. nu är jag less, godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0