9 augusti

jahapp, lika bra att skriva ett inlägg när jag ändå inte har nå att göra, men vad jag ska skriva har jag ingen aning om, men kommer väll på nå snart..

(2 sek senare)
Tog inte lång tid att komma på nå att skriva om x) haha
Tränat med syrran idag, boxades med henne, och det gick bra, men e assvag och INGEN kondis alls:/ plus att jag typ inte kan andas efter ett tag .. great...
men men , i morron skulle mamma ringa till en annan läkare som förövrigt blir nr 3 på listan.. undra hur lång den listan kommer vara innan det här e klart ?! jaja...
e ju enligt läkaren mest troligt allergisk mot katter och hästar, men idioten fattar juh inget... och nu har jag ont i halsen igen och tror inte det hör till min allergi... så less !! idioten tänker ju inte ens ta ett allergitest ?!?!?!? idiot ....

men ska mest troligt ta ett allergitest nu när vi går till en annan läkare, ska be han kolla på tummen oxå, men vi ser ju, har fortfarande asont i den, men enligt läkarna och arbetsterapeftern(stavning?!) e det inget fel på den... SUCK..


jaja ... haha har väll egentligen inte såå mkt att skriva om, har inte gjort så mkt , eller har ju varit på lk, och det var grymt roligt, var ju bara där i fredags och såg på Hoffmaestro :D grymt värt det ! och en grymt rolig kväll ! med personliga livvakter och allt ;) haha inte alla som får ha det :P

finland på lördagmorgon, var aningen segt att ta sig upp och mådde ju som jag gjorde oxå.. men men ;) hehhe

och katten ska tydligen flytta till sthlm, den jäveln tänker lämna mig :'( haha x)
han packade ner sig själv i syrrans resväska och sruvade på sig för att hela han skulle få plats där i ^^ min lilla älskling <3

men nu fåre faan vara nog ;P orkar inte skriva nå mer nu :P


Kommentarer
Postat av: Ida Zerpe Engström

Tänkte bara tipsa om att ifall du ska kolla vad du är allergisk mot så är det mycket bättre att göra det hos en homeopat. Du slipper nålar, du får detaljer på precis vad det är du är allergisk mot och dom har mediciner du kom få köpa för att bota allergierna. Medicinerna är gjorda av bland annat extrakt från växter. Jag var tydligen överkänslig mot både ris och potatis men det har försvunnit och min överkänslighet mot mjölkproteinet är sänkt :) Dom är jätte trevliga och duktiga på det dom gör. Det är ju betydligt dyrare att gå till dom än till en läkare som kör nålar i en men homeopaterna kan ju även hjälpa dig med eventuell allergi ;P



Jag och mamma gick till Flora Klinik & Spa för några år sedan och dom kan jag rekommendera starkt! Dom håller till i Luleå, sök bara på Flora Klinik & Spa på hitta eller eniro så ser du ju var dom håller hus :D



Det blev väldigt långt men jag hoppas detta var till någon hjälp :)

Kram Ida

2010-08-10 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0