31 augusti :)

Ja, imorron fyller jag år, och känner mig typ som 3 år, men jag längtar, frukost på sängen och paketöppning ^^ det e livet det ^^ gamla traditioner som lever vidare :P

Ikv har huset varit fullt av en massa flixx, jag,lisa,katt,sanna,helena,sara,rebecka och kajsa :) Grymt kul vi har haft och ätit daimglass och chokladmoussetårta ^^

hmmm, vet inte riktigt vad jag ska skriva, ska snart sova så jag vaknar snart ^^
kommer vara skolans flaggstång i morron, hela 184 cm lång !! ojojoj... men men :D blir man förälskad i skor med 12 cm klack får man skylla sig själv... ;P



jag för typ precis ett år sen ;P




..-Den bästa presenten jag kan få är att du kommer tillbaka-..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0