3 augusti

hmm, blivit tillsagt att blogga så ska väll slänga ihop ett litet inlägg nudå :P har ju ändå inget bättre för mig, borde väll sova, men det gör jag inte, vilket e gasnka illa, men ska bli kasst väder i morron så då göre inget om man sover hela dagen ;D hehe
lite smart e man juh ;)

men men idag då, varit på först en utflykt mitt p å dan i 3 timmar med 7 ungar, tessa,perre,marre och kicko :) gick bra, lekte lekar och grillade och så med dom, sen hem igen :)

Drog och tränade (!!!!!!!!!!!!!) med tessa :P trodde jag blivit äckligt svag, men så var det inte, samma vikter... men e grymt utmattad så lite otränad e man juh, inte tränat sen i maj, men men, kommer vara DÖD i morron, kommer typ bli sängliggandes i en vecka..

för efter träningen var det utflykt nr 2, den här gången med 3 barn från texas vilket gjorde att vi var tvugna att prata engelska med dom, inte det lättaste mst jag ju säga... hahah
grillningen och de var typ roligt, gormade på som faan med tessa vilket slutade med att hon kastade dricka på mig, skulle springa iväg, snubblade och föll platt pakt ner op marken och jag kunde enkelt hälla dricka på henne ^^ haha fy faan va vi garvade då :P

på hemvägen var det något väldigt fel med ponnyn :( halt och kunde inte soringa alls, så fick gå brevid honom hem och det var en ganska bra bit, men det gjorde mig ingenting alls (förutom att mina ben redan var döda, men det e smällar man får ta)
men när vi kommer till betet ärr han inte varm, inte svullen, har inte ont... ingenting.. såååå konstigt och vi fattar ingenting, vi har småa funderingar på att han är hypokondriker (staaaavning??) haha... hade inte förvånat mig alls, som jag sa till tessa "han e så dum att han e smart"


men men, jag e gode trött, så borde kasnke sova snart, men vill inte det än.. e trött, men ändå inte... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0